poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dziś zapragnęłam podzielić się z wami kilkoma zdjęciami, które związane są trochę z ochroną środowiska, ale nie tylko. Czasem poprzez obraz można przekazać więcej niż za pomocą słów.

Wybierz eko, a nie ego!


 Sposób na wykorzystanie zużytych puszek

 Ta ściana zrobiona jest z butelek.
Wystarczy mieć chęć. 


Mam w domu coś podobnego, tylko, że z butelki i wszyscy, którzy nas odwiedzają są zafascynowani :)


Zamiast kupować bazylię czy inne zioła w sklepie, lepiej wyhodować ją sobie samemu. W takich "doniczkach" przyciągnie wzrok każdego, kto do nas zawita :)



4 komentarze:

  1. Ja kiedyś miałam fazę na ekologiczny styl życia, ale mi przeszło^^ Pora na zmiany! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekła mnie butelkowa ściana! Genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała coś takiego w płocie. Wyglądałoby czadowo!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj jesteś. Dziękuję za komentarz. :)
Anonimie, podpisz się, proszę.